سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 58678 | بازدیدهای امروز: 14| بازدیدهای دیروز: 13
 

خبرنگار پانا آیفون تصویری بی سیم هوشمند اختراع کرد

 

خبرنگار پانا آیفون تصویری بی سیم هوشمند اختراع کرد

    
    

    ناصر ژاله کریمی، خبرنگار خبرگزاری پانا مرکز زنجان آیفون تصویری بی سیم هوشمند را اختراع و به ثبت رساند.

 "کریمی" در گفت و گو با خبرگزاری پانا، در مورد نحوه عملکرد این سیستم گفت: این سیستم تمامی امکانات آیفون معمولی را انجام می دهد و تفاوت آن با آیفون معمولی بی سیمی بودن آن می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که در آیفونهای تصویری معمولی که برای پشتیبانی بیشتر از 10 طبقه مشکلاتی اعم از اختصاص دادن مکان طولانی و حجیم جهت کابل کشی وجود دارد و نیز نگهداری وپشتیبانی از آن نیازمند هزینه های زیادی است، بنابراین ایجاد چنین سیستم با استفاده از بی سیم ضروری می باشد.


وی با تاکید براینکه این سیستم تمامی اطلاعات را از طریق بی سیم دریافت می کند، به ویژگیهای آن اشاره کرد و افزود: دریافت و ارسال اطلاعات صوتی و تصویری کاملا محرمانه و کد دار، قابلیت تشخیص گاز دی اکسید کربن، تشخیص و اعلام حریق، دارا بودن دزدگیر بی سیم، دارا بودن سیستم دید در شب و... از ویژگیهای این بی سیم می باشد.

وی، مزایای استفاده ازاین طرح را پائین آوردن هزینه های اضافی، کم کردن هزینه های مراقبتی از سیستم آیفون تصویری معمولی و گنجاندن چندین سیستم امنیتی متنوع در یک سیستم برشمرد.
 
این مخترع همچنین یادآور شد: از ابتدای تیرماه سالجاری برای اختراع این سیستم وقت گذاشتم که این اختراع با یاری خدا با شماره 56348 در 24 دیماه سالجاری به ثبت رسیده است.
 
 کریمی در پایان به دانش آموزان توصیه کرد تا به زاییده های فکری خود، جامه عمل بپوشانند و صبر، تفکر و پشتکار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

گفتنی است، کسب رتبه دوم مسابقات برنامه نویسی رایانه در استان، عضویت در خبرگزاری پانا، عضویت در بسیج دانش آموزی کانون کوثر و همکاری با پژوهشسرای پرفسور حسابی از سایر فعالیتهای این دانش آموز موفق می باشد.
 
جهت دریافت اطلاعات در مورد اختراع با شماره زیر تماس حاصل فرمائید
 
شماره تماس 09369916483  ناصر ژاله کریمی



نویسنده: ناصر زاله کریمی(دوشنبه 87/11/28 :: ساعت 10:33 عصر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ